close
 

睇好多韓劇的女主角都擁有小顏,皮膚仲白裡透紅,佢地應該有自己一套的韓國嫩膚術,真係好羨慕呀!韓國的化妝品同韓國護膚品我都試過唔少!就係未試過韓國嫩膚翡翠22穴Facial,唔知做完之後係咪好似韓劇主角咁肌膚咁年輕嫩滑呢?

我介紹OASIS BEAUTY呢個韓國嫩膚翡翠22穴Facial的來頭好勁架,佢融合左韓國《東醫寶鑑》與韓國嫩膚「一脈22穴引流」翡翠22穴按摩技巧,美容師用左獨特的韓式翡翠玉棒按壓我面上的22個穴位,有助暢通氣血、促進循環,最緊要係可以瘦面同提昇輪廓。我之前仲擔心會好似身體通淋巴咁痛,點知感覺好舒服,仲差D訓著添!再加埋之前進行穴位按摩前聞左香薰,美容師話係來自韓國的雪松木香薰,怪唔知我會不知不覺訓著啦!

 韓國嫩膚翡翠22穴輪廓提昇

OASIS BEAUTY呢個韓國嫩膚翡翠22Facial最最舒服的係熱草包按摩肩頸穴位,令我由頭到腳都放鬆曬,真係好正!無論幾舒服都好,最緊要係個結果,做完之後照下鏡,最明顯的係輪廓提昇左,面色紅潤,之前的水腫冇曬,成塊面瘦曬,最驚喜既係連幼紋都減淡左,由頭到腳都得以放鬆,成個人後生曬,絕對不能小看韓國嫩膚的神奇功效!唔講唔知,去到OASIS BEAUTY做Facial果日係門口先見到容祖兒張海報,連樂壇天后都撐翡翠22穴Facial,怪唔知做完咁見效啦!

 OASIS BEAUTY翡翠22穴韓國嫩膚按摩

有興趣可以去OASIS BEAUTY網頁登記,新客人可以優惠價HK $298體驗呢個韓國嫩膚翡翠22穴護理!

http://goo.gl/UJjGmP

 

 

arrow
arrow

    creepyfood 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()