#脫髮 #生髮 #活髮 #護髮 #壓力性脫髮 #懷孕脫 #飲食脫髮 #遺傳性脫髮 #男人脫髮 #女人脫髮 #OASIShairspa #hairspa #PhilipKingsley

 

脫髮人士全部同我入黎:想生髮活髮防脫髮必睇!】

 

生髮活髮防脫髮中心_OASIS HAIR SPA_5

 

生髮活髮防脫髮oasis hair spa簡直係脫髮人士既救星!!事關我早幾日去左oasis hair spa生髮活髮防脫髮中心度做生髮活髮防脫髮療程,做完之後覺得好舒服!洗完頭疏頭個陣真係無甩得咁多頭髮真係好神奇!!所以我急不及待想同大家分享我今次做既生髮活髮防脫髮療程!

 

 

點解會去oasis hair spa生髮活髮防脫髮中心?

 

一開始係聽朋友講話呢間生髮活髮防脫髮中心service幾好,而且幾有效果。不過因為見佢係新開,所以本身都無為意,係後尾係Facebook睇到睇到佢地個post做緊promotion,試做價先$280,以生髮活髮防脫髮療程既價位黎講,佢地真係好有良心同真係好抵!心諗平時salon洗個頭都差唔多,就算唔得都係蝕$280姐,於是盲抱住「我不入地獄誰入地獄」既心態去左oasis hair spa生髮活髮防脫髮中心,點知入左原來發現係天堂XD

 

生髮活髮防脫髮中心_OASIS HAIR SPA_1

 

【企硬!向脫髮說不】

 

 

「企硬❗️向脫髮說不❗️」唔係一句口號咁簡單🙅🏻 🙅🏻,而係你同我都應該要及早重視嘅問題🙋🏻 🙋🏻。預防勝於治療,快啲黎 Oasis Hair Spa 以至抵嘅👑$280迎新價👑體驗「全方位頭皮及髮絲激活再生療程」(價值高達$5,100),唔單止可以幫你改善頭皮痕癢同頭皮屑問題😍,仲可以刺激增強毛囊細胞再生,令髮質更加強壯濃密💪,以健康嘅頭皮對抗脫髮!🤩

 

 

✨$280向脫髮說不http://bit.ly/2OVmsM2

 

 

生髮活髮防脫髮過程大公開!

 

生髮活髮防脫髮中心_OASIS HAIR SPA_4

 

其實我一開始係登記左佢地既71生髮活髮防脫髮生髮療程既,因為我早兩個月染左髮,見佢話岩燙染既人做。https://oasis-group.com.hk/services/71草本豐盈健髮療程/

 

不過後尾上到去治療師幫我做左頭皮分析之後話建議我主要做ALL in ONE個個激光生髮活髮防脫髮療程,因為本身頭皮比較多,再加上秋冬頭皮又成日痕,R又啲頭皮甩曬出黎,oasis治療師話all-rounded啲幫我生髮活髮防脫髮worhttps://oasis-group.com.hk/services/全方位生髮活髮防脫髮/

 

首先,All in one個個激光生髮活髮防脫髮療程係包埋做深層去垢,治療師話我頭皮好多污垢堵塞,營養去唔到髮根,頭髮自然生得唔好,就算用71生髮活髮防脫髮療程既營養精華頭皮都係吸收唔到。所以treatment開始佢就幫我頭皮按摩打開D毛囊,清左勁多頭皮污垢出黎!>_<

 

生髮活髮防脫髮中心_OASIS HAIR SPA_2

 

然後用Philip Kingsleyscalp mask搽落個頭,個下就知呢間生髮活髮防脫髮中心係好野。因為阿姐我話晒都係資深脫髮人士,年紀輕輕(其實都唔算輕)脫髮都脫左幾年,都試過唔少生髮活髮防脫髮中心同產品,有了解開既人都知Philip Kingsley係好野,好多外國明星都係用philip kingsley黎做日常生髮活髮防脫髮既保養。所以佢地用得呢D明星product都真係唔係講笑,幾pro

 

跟住就去左洗頭。之後佢地幫我按頸,類似按穴位d fd話係因為清潔完,毛囊又震醒左,blablabla… (唔係好記得當時佢點講,因為step 1已經舒服到我蠢蠢欲睡XD) 但部野震震下好舒服!再之後佢地就用部微電流機幫我做,話係for細胞再生同生髮活髮。最後佢就幫我用左精華按摩,然後就完左啦!後尾仲送多左個extra trial既滲養頭皮既生髮活髮防脫髮療程比我,幫我用多左精華同按多左幾個step

 

生髮活髮防脫髮中心_OASIS HAIR SPA_3

 

雖然今次分享算好brief,因為舒服到我好多step都唔係記得好清楚,但呢間OASIS hairspa生髮活髮防脫髮中心真心比到驚喜我!用料同service都好好,係平民價既SPA級享受,大推大家一定要去試下!!https://oasis-group.com.hk/service-categories/hairspa/

 

 

 

#脫髮 #生髮 #活髮 #護髮 #壓力性脫髮 #懷孕脫髮 #飲食脫髮 #遺傳性脫髮 #男人脫髮 #女人脫髮 #OASIShairspa #hairspa #PhilipKingsley

 

 

arrow
arrow

    creepyfood 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()