close

#保濕 #保濕mask #保濕facial #保濕面膜 #補濕 #補濕facial #facial #補水facial  #OASISbeauty #OASIS #i-skinix #深層清潔 #清毛孔 #毛孔粗

 

【戴口罩後遺症之保濕(補濕) facial一定要推!】

 

保濕補濕facial_oasisbeauty

 

呢排真係dry見少左男朋,天氣又極乾,搞到我成個人由內dry到外,再由內dry返入去啊roarrrrrr心情唔好加上呢排出街成日帶口罩,搞到塊面好容易敏感,生晒暗粒、閉口,毛孔又大,都唔知點搞好…..

 

再加上近排天氣又凍返,皮膚好乾我又懶得敷mask,想出去做下保濕(補濕)facial啦,點知做開個個美容師返過大陸,佢公司又無唔比佢返工 (),所以去左hellotoby搵下其他美容院,就bookoasis beautyiskinix清潔保濕(補濕)facial黎做。
 

Book左呢隻$288 iskinx清潔保濕(補濕)facial>> https://oasis-group.com.hk/services/i-skinix昇效水潤嫩肌收毛孔/

 

去左呢間分店>>

https://www.hellotoby.com/zh-hk/biz/oasis-beauty-尖沙咀店-尖沙咀

 

其實呢個iskinix 清潔保濕(補濕)facial極平,我第一次做係$288!!$288咋!我當初揀佢係貪佢可保濕(補濕)KO我既乾肌,又可以做aqua peeling(deep clean)清下我d暗粒同閉口,$288做到保濕(補濕)peeling,真係一舉兩得,抵到爆hahaXD

 

保濕補濕facial_oasisbeauty_1

 

而且oasis beauty呢款iskinix清潔保濕(補濕)facial係收毛孔方都做得幾好,清左我唔少污垢出黎之,毛孔真係細左乾左,係肉眼睇到個種真係乾淨左!而仲會幫我做返個補濕step幫我保濕,見到d宣傳寫iskinx既功效可以:「深層清潔毛孔補水嫩膚收毛孔緊緻肌膚纖顏V激活膠原增生」真係無講錯XD

 

不過本身我次次做完facial返去都會加強用下d保濕cream。因為好多人都問補濕?定保濕?我會話why not both?facial補濕係幫肌膚補充水份,但肌膚水分流失並唔係肉眼可以見到,所以補完濕我地自己返去都要敷下mask/cream將水份鎖住先keep到濕嫩亮肌。

 

清潔保濕(補濕)facial意外驚喜:酒精搓手液get

 

保濕補濕facial_oasisbeauty_2

 

同埋最大既surprise係!!完無諗過做保濕(補濕) facial可以拎到酒精搓手液XD 心諗我出去仆左好多日都買唔到啊….佢地真係好caring好有客人既心,service真係無得彈。所以今次去oasis beauty做呢個保濕(補濕) facial真係膚質上同生活需上都好有意外收獲啊!!

 

真係誠意推薦oasis beauty同佢地既iskinix清潔保濕(補濕)facial比咁多位sis

http://bit.ly/2zec60p

 

#保濕 #保濕mask #保濕facial #保濕面膜 #補濕 #補濕facial #facial #補水facial  #OASISbeauty #OASIS #i-skinix #深層清潔 #清毛孔 #毛孔粗

arrow
arrow

    creepyfood 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()