image

 

新鮮滾熱辣!真係新鮮滾熱辣!上個weekend我去咗做pico呀!因為我最近d斑又深咗 ><”  歸根咎柢只怪今個夏天真係太曬啦,再加上我又多咗去玩水,長時間曬太陽,無斑就奇啦!

 

唔知係咁啱定遇著剛剛,最近見到好多KOL都出post介紹一個cp值好高嘅皮秒激光優惠,不約而同都講梗$488 可以同時做pico4genius + hifu + treatment,見咁抵玩,我當然唔會錯過啦,去斑喎!啱哂我啦!

 

piqo4 皮秒激光優惠,有好嘢要開心SHARE >> https://bit.ly/3QtpQKH 

 

image

 

試完piqo4 皮秒激光有感

 

自己其實唔係第一次去做Pico皮秒激光,不過,今次做嘅pico4genius真係比到surprise我,CP值高之餘,當然係要有效果我先會想同大家分享啦。

 

Pico皮秒激光原理方面,我都唔想講咁Details啦,我諗有留意開應該都已經好清楚,google下其實已經有好多pico嘅資料。咁所以我簡單咁講講pico4genius,主力喺試做過程度先。

 

由於Pico4genius係內置咗2段式雙脈衝皮秒技術,可以針對唔同大小色斑,用最快速度無痛直接擊碎深層色素,無論係淺、中、深層嘅色斑佢都可以K.O.度,比起其他Pico機,Pico4genius算係全面,可以針對唔同類型嘅色斑,基本上1treatmentd斑已經淡咗好多。

 

好啦,入正題先!我係將咗去將軍澳分店做呢個Trial,首先一去到,美容師皮膚狀況,同我分析下可以點改善色斑。洗完面之後就開始同我打斑啦,成個過程我覺得輕鬆舒服,店員都好nice。而做pico過程其實並唔係網上d人咁講話會好痛,我自己感覺係OK,無痛嘅感覺。只係有D暖暖地、吉吉地好似比橡筋細細力打到咁嘅Feel,無唔舒服。

 

image

 

 

打完皮秒之後,美容師再幫我用保濕精華去做COOLING,佢地話呢個STEP 係叫冰鎮色斑,一來可以舒緩返打完PICO嘅皮膚,同時又可以將營養水分導入肌底,令打完pico皮秒嘅皮膚唔會乾燥、繃緊,呢一點真係同傳統激光去斑好唔同!我自己就好鍾意啦。除咗保濕精華之外,其實仲有.去紋、美白、修護精華可以揀,咁當然係視乎肌膚需要啦。

 

我做完1pico4genius嘅感覺真係一d都唔乾,感覺好水嫩呀,最煩人嘅斑都係明顯淡咗。如果想去斑,呢個pico4genius真係要試架!

 

image

 

#皮秒激光 #pico #pico4genius #激光去斑

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 creepyfood 的頭像
    creepyfood

    世界各國奇異美食

    creepyfood 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()