image

 

明明已經9月,中秋都過埋,但係個太陽仲係咁強嘅?秋天呀~你去咗邊?本小姐真係最怕曬太陽,熱之餘仲擔心曬到有斑,一有色斑、雀斑就煩啦,因為我皮膚比較白,有斑真係好顯眼。咁所以呢,每年嘅夏天,我必須要做激光去斑,因為就算我點做足防曬都好,總係會有D色斑走出嚟,真係煩呀!

 

要打斑又點少得皮秒去斑?

 

講到去斑,梗係要打最新最快嘅Pico皮秒激光,我同D朋友講想美白去斑,所以要去做激光打斑,但係佢哋嘅反應係:「下?打斑,聽人講好易反黑架!」哼~我好想知點解佢哋會咁諗呀!但我自己打開Pico4genius去斑係無反黑呢個情況架!?

 

覺得「激光去斑好易反黑」其實呢個係舊有諗法啦。「反黑」喺醫學上稱為「炎症後色素沉澱」,皮膚喺打完激光之後受到熱傷害而導致炎症,所以就會產生一種色素反應情況,令斑點重新變黑或者變為咖啡色。不過,呢個情況係代表自我修護嘅表現,經過一段時間之後,皮膚就會代謝呢d色素,變返正常膚色。由於亞洲人皮膚嘅黑色素細胞活性比白種人強,所以炎症引起嘅黑色素沉著就比較易出現啦。

 

image

 

 

之不過!最新皮秒去斑係無呢反黑情況~原因係???Picolaser皮秒去斑以短脈衝、高能量和雙波長特點震碎黑色素,定點去除難纏又頑固嘅荷爾蒙斑、太陽斑等等,喺短時間將色素團擊至粉碎,塵化咗嘅色素就會經新陳代謝排出,大大減低熱傷害與反黑機會,而且,打Picolaser係無復原期,唔會引起紅腫、亦唔會結痂,難怪皮秒去斑好受大家歡迎啦。

 

美容師有提我,打完皮秒激光之後一定要注意防曬、仲要飲多D水,咁先可以幫助身體循環排出體內塵化咗嘅色素,呢一點真係好重要架!

 

介紹下我去斑神器:Pico4genius

 

上文有講到我打開Pico4genius,只係做1次,D斑已經淡咗好多,仲無結焦,我好滿意個效果。pico4genius嘅原理係係用皮秒激光技術,利用2段式雙脈衝皮秒,佢能量係支援大光班尺寸達15mm,即係代表減低對皮膚的熱傷害、減少去斑療程次數,可以用最短時間擊退唔同大小色斑,而且,最令我滿意係做完Pico4genius之後皮膚係唔會乾架!咁係因為去完斑之後,美容師仲會因應你個人肌膚需要去揀返適合嘅保濕、.去紋、美白、修護精華(每次treatment 41)去導入肌底,去斑之餘仲可以令皮膚變得白淨、水嫩。

 

image

 

想去斑可以去呢度做pico4genius,佢做梗promotion真心抵 >>>

https://bit.ly/3QtpQKH

 

# piqo4 # piqo4 皮秒 # piqo4 皮秒激光 # pico4genius

arrow
arrow
    文章標籤
    piqo4
    全站熱搜

    creepyfood 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()