image

 

成日都話女人唔補好易老,呢句真呀!當自己30+之後,真係深深體會到膠原蛋白開始流失,皮膚有D鬆、眼角開始有細紋、法令紋深咗、雙下巴等等問題開始浮現,真係青春不再呀 ><

 

1Thermage幫我緊膚去皺LIKE

 

自己保養固然要,但要高效而又持續咁有抗皺效果,就一定要靠醫美幫手。講到明要去皺緊膚,梗係要對自己最好,做貴婦級嘅Thermage療程。點解?因為佢真係堅,仲要做1次有近2年緊膚美肌效果,對比其他醫美佢係貴d,但我覺得佢係值架!

 

Thermage FLX智能3D環迴緊膚

 

先講下Thermage係咩,或者好多人都知XD,咁就簡短講講。Thermage其實唔係咩新技巧,佢有10幾年歷史,而家最新一代係ThermageFLX,聲稱舒適度比之前幾代更加高,唔會有太太痛楚。佢原理係用專利單極射頻技術,可以幫深層肌膚進行加熱,同時刺激膠原蛋白逐漸增生,即時緊膚提拉、去除皺紋,最正係緊膚效果keep12年。想知多dgoogle下就可以~

 

image

 

Thermage FLX 效果有:

輪廓提升緊膚去皺鞏固肌底改善膚質撫平眼袋改善眼紋

 

Thermage療程有咩要注意?

 

其實我唔係第一次做Thermage,我去開個間醫美中心服務幾好,d staff 又好細心,做Thermage美容師會提我treatment3日唔好做磨砂、果酸護膚、去角質,避免令皮膚受刺激而有微細傷口,有機會影響到treatment成效。

 

我自己做完Thermage嘅緊膚效果就幾唔錯啦,明顯見到皮膚firm哂,無之前咁鬆。由於Thermage係比較高能量技術,所以做完塊面係有少少紅,不過零Downtime、無創無傷口,呢d泛紅情況好快就退咗。而且,一定要做多d補濕,敷多d mask,咁樣可以幫助修復膠原蛋白,幫皮膚變得更加有彈性。

 

1Thermage可以Keep幾耐?

 

image

 

美容師同我講1Thermage緊膚效果大約有12年,Treatment後大約13個月,緊緻效果就愈來愈明顯,輪廓立體哂,皺紋都bye bye啦。

 

如果你有興趣,介紹你去呢度做Thermage,而家有35折呀>>> https://bit.ly/3EFZt1p

 

# 4Thermage # 5Thermage #緊膚權威  #Thermage FLX智能3D環迴緊膚 # Thermage® FLX #皮膚鬆弛 #皺紋  #拉皮 #緊膚#童顏 #醫學美容 #Thermage好唔好  #Thermage痛唔痛 #Thermage價錢 #Thermage功效 #Thermage邊間好 #輪廓提升

arrow
arrow

    creepyfood 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()