image

 

10個女人有9個都想白,而我都唔例外。可恨嘅係上個夏天曬夏咗好多,經過一個冬天,點勤力做美白MASK都好,都只係白返少少,最大問題係D色斑深咗,用咗好多款美白去斑精華都好似無咩用咁。結果呢,都係要出動去斑終極法寶:Picolaser皮秒去斑!

 

打斑前我有疑問! Laser去斑副作用真假?

 

我諗大家對Picolaser皮秒去斑都唔太陌生,速度之快只係以皮秒嘅時間,亦即係比一秒快近一千億倍,極短時間之下用laser擊碎黑色素粒子成粉塵狀,再經新陳代謝排出體外。佢嘅details唔多講啦 XD

 

其實我諗好多人喺Laser打斑之前都有d疑問,最多人都會擔心Laser去斑副作用愈打愈黑,咁其實呢D「傳聞」又係唔係真呢?我以過多人現身解說啦!

 

image

 

 

Laser去斑副作用:打斑之後面會又紅又腫?

我自己做咗3Pico,但呢個情況喺我身上係無嘅!但係唔排除有d人都可能會出現呢個少之又少嘅情況。我問過醫生,佢解釋皮秒係屬於高能量嘅laser,極速地照射入皮膚,係有可能會令皮膚受刺激而引致紅腫。萬一出現呢個少數情況,醫生話幾日就會消失,唔洗太擔心。

 

Laser去斑副作用:Picolaser會「反黑」愈打愈黑?

我諗呢個係舊式激光先會出現呢個「反黑」情況。先講下咩係「反黑」,其實佢係醫學上稱為色素沉著,當皮膚受皮秒激光照射化後,皮膚受激光熱力傷害而令皮膚有炎症狀出現,呢種色素反應就叫色素沉著。由於Picolaser係用光震原理穿透真皮層,好處係減少熱傷害,熱力喺皮膚停留時間好短,所以就唔會好似舊式激光咁會對皮膚造成傷害,亦唔會出現色素沉著嘅問題。我自己就無呢個「反黑」問題,反而做一次d色斑係淡咗架!

 

Laser去斑副作用:Picolaser結痂?

過往打完傳統激光多數會結痂,無錯呀,不過之後色斑雀斑會喺退痂之後慢慢變淡。但係皮秒激光Picolaser相反,佢係唔會結痂,而接受皮秒激光部位色素會通過人體代謝而排走。我自己就真係無結痂呢個情況啦。

 

Laser去斑副作用:打斑之後令皮膚愈來愈乾?

點解有d人會覺得做完laser之後皮膚乾到甩皮?醫生話因為laser係比較高能量,當佢進入皮膚之後會令水分流失,而且,打斑之後皮膚會被laser所激活,細胞分裂速度加快,咁就會大量生產新細胞,呢個時間皮膚對水分和營養分需求增加,只要打完laser之後做好保濕,用水分面霜同保濕mask 咁就無問題啦!

 

比大家睇下我個人picolaser斑真實見證

 

image

 

講到去斑,我自己就揀咗市面最快嘅皮秒激光Picogenius d斑打一次就淡好多啦!佢係利用市最短脈衝技術及雙層聚焦科技,有效咁擊退黑色素去除色斑和暗瘡印等等。佢最大優點係去完斑之後係唔會乾,皮膚仲好水嫩!點解?咁係因為佢會喺treatment期間幫皮膚導入精華,呢個「冰鎮導入」技術真係好舒服,涼涼地咁唔會又熱又痛。而且,做完之後係零downtime,即使lunch去做,都唔怕比人發現去做皮秒激光啦!

 

想知多D皮秒激光Picolaser 去呢度 >> https://bit.ly/3QtpQKH

 

#皮秒激光 # Picolaser #Picogenius #pico #Laser去斑副作用

 

arrow
arrow

    creepyfood 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()