close

image

 

自從我過左30+呢個歲數之後,每次照鏡總係對自己膚況唔滿意,皮膚好似唔夠firm,連帶法令紋都深咗,呢個時候我就知道…「青春」呢2個字開始同我漸行漸遠 ><

 

Google大神!求你變走我嘅法令紋 pls !

 

唔想法令紋愈來愈深,第一次時就係搵google大神幫手,只要一search 法令紋就有 5,010,000 項搜尋結果!睇嚟好多人都同我一樣,面對梗同一個困擾。大神係有d啟示比咗我嘅 >>> https://oasis-group.com.hk/blog/法令紋很深顯老-了解法令紋成因及改善方法/   大家不妨參考下。

 

好啦,相信你同我一樣都會覺得法令紋係衰老嘅象徵,但其實唔單止咁呀!原來法令紋喺面相學係可以反映到一個人嘅桃花、事業同健康架~ 呢個topic都幾有趣,又同大家happy share下先:

Sourcecosmopolitan

 

image

 

法令紋面相1: 長而深個性正直、獨立

天生性格大多堅強正直而獨立,同時擁有堅定不移的信念及意志,因此會為理想而奮鬥,努力工懈。但若法令紋過長,如繞過嘴角,就是緒事不順的面相,不但事業運平平,家庭關係亦不和諧。

 

法令紋面相2: 清晰、明顯以事業為重

不單財運好,而且事業順利又多貴人相助。同時,她們有自己人生的明確目標,在追夢的道路上亦大多順利,因此這樣的女士大多是以事業為重,而且多是成功、平步青雲的都市型女性。

 

法令紋面相3: 短而模糊以家庭為重

大多嚮往平靜安逸的生活,不喜歡在職場上勞碌打拼,反而會以家庭生活為重,多數擁有溫婉大方的氣質,是小鳥依人的女生類型,很多男性都會喜歡的,因此亦是嫁得好的面相。

 

法令紋面相4: 左右不一生活不穩定

左右、深淺不一的法令紋面相,是生活不穩定的象徵。不但要長期為家庭勞碌,而且會經常轉工。

 

法令紋面相5: 窄小、貼近嘴邊不能掌握大權

法令紋主要代表事業運,窄小的法令紋則表示在職場上難以擁立大權。而且法令紋長得貼近嘴邊的話,感情運及姻緣運都不太好,婚姻及感情關係的處理上容影易出現分歧。

 

改善法令紋醫美係我唯一出路

 

睇嚟睇去,我嘅法令紋好似係屬於好面相,不過呢……我都睇佢好唔順眼,真係要去處理一下,其中醫美係最快又最有效囓方法,所以都係別無他選。於是就去搵我平時做開facial 個中心諮詢一下。

 

顧問睇完我法令紋狀況之後,佢話我就算無任何表情之下法令紋都比較顯眼,呢個情況最好嘅方法係打botox,只需要喺兩邊嘅法令紋注射botox,就可以令導致動態皺紋的肌肉得到放鬆,咁就可以消除法令紋,而且一次botox就可以keep6-12個月。

 

image

佢而家個offer都幾唔錯,$1,388就做到botox,其實唔止去法令紋,其實仲有瘦面去皺效果。不過我諗有留意開醫美,都知botox有咩功效同埋價錢係幾多,咁所以,呢個promotion真係好抵 >>>https://bit.ly/3tNLwrc

 

唔講咁多,自己去book丫,做完之後仲有一盒mask送。放心,唔係賣唔去個d貨,呢個mask其實喺KOL界好出名,多功效之餘仲好好用 (因為我自己係佢FANS ~ 哈!

 

image

 

#BOTOX #法令紋 #瘦面  #醫美

arrow
arrow
    文章標籤
    BOTOX 法令紋 瘦面 醫美
    全站熱搜

    creepyfood 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()