close

初試Oligio !原美電波緊膚提升效果又真係幾完美!

 

好快又到2024年啦!呢1年感覺自己成長咗好多,先唔好講內在,單係外在d肉肉嘅「成長」都真係好有感。朋友見到我都問我仲咩好似長肉咗, 面對呢個問題呢,我自己都欲哭無淚。大時大節之前都要減下磅啦,尤其係個包包面,睇相都幾明顯。點樣減肥我唔講啦,只要有心google下,其實要減重都唔係太難。今次我就想講下,我係點樣用Oligio瘦面嘅!

 

 

Oligio原美電波到底係何方神聖?

 

相對於ThermageHifuOligio係唔係比較陌生?其實呢部機喺香港係比較新,都唔係咁多人試咗。分享我嘅Oligio初體驗之前,就簡單d講下Oligiod咩!

 

Oligio原美電波係韓國嶄新技術,應用上單極射頻以立體加熱原理將真皮層加熱,可以做到膠原蛋白和彈力蛋白重組新生嘅效果,增加肌膚彈性,重塑年輕膚況同時亦都有提升輪廓緊緻去紋嘅效果。

 

初試Oligio !原美電波緊膚提升效果又真係幾完美!

 

Oligio最大賣點係佢被美譽為「無痛版Thermage」,點解呢?我諗好多人都有聽過做Thermage個時感覺比較痛,由於Thermage用比較強嘅能量去加熱皮膚組織,對於某d人嚟講係會有好熱嘅感覺。不過,Oligio就相反啦,好多人做完之後都話療程舒適,係點解呢?

 

Oligio被稱為「無痛版Thermage」並唔係浪得虛名架!

 

點解Oligio係可以做到「無痛」呢?咁係因為佢內置咗專為亞洲皮膚量身定做嘅能量輸送模式,包括:獨有震動功能及智能噴冷模式,一邊做療程同時一邊噴冷凍氣體,幫助減少treatment期間射頻所帶嚟嘅熱感,舒適度比傳統射頻係舒適咗好多,所以,Oligio就可以做到近乎無痛嘅感覺啦。

 

初試Oligio !原美電波緊膚提升效果又真係幾完美!

 

開心分享Oligio提升輪廓效果

 

講完Oligio原理之後,我就同大家分享下我第一次做Oligio嘅體驗啦。香港要做Oligio選擇唔係好多,而其中一間率先入咗呢部咁hit嘅機就有我平時做開Facial OASIS。相熟美容師都好了解我皮膚問題,佢建議我試下Oligio收緊輪廓,咁自然就可以同步有瘦面效果啦。

 

Oligio係唔係「無痛」呢?我覺得係近乎「無痛」,整體舒適度係接受到,對比起傳統RF佢真係無咁痛嘅,但都會有少少感,所以,痛唔痛呢就真係好睇每個人嘅接受能力啦。

 

美容師話只係做1Oligio,就有即時緊膚及提升效果,而且大約keep6個月至1年。我做完之後,提升輪廓嘅效果係明顯嘅,Jaw line位緊緻返,面形細咗,我真係好滿意呢個效果!

 

我係去呢度做Oligio >>> https://bit.ly/3mAzcu0  ,有興趣就去試下丫~

 

初試Oligio !原美電波緊膚提升效果又真係幾完美!

 

#OLIGIO#緊膚去紋 #提升輪廓

arrow
arrow

    creepyfood 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()