close

回南天真係好討厭!天氣潮濕人易攰?我有去水腫通淋巴按摩試做分

 

呢幾日天氣真係好煩,濕度100%,洗完衫難乾之餘,仲要牆身發霉,超討厭!每日收工就係要處理潮濕天氣所難嚟嘅額外家務,身心都很累……  呢個時候我真係好需要按摩呀~~~~

 

講到按摩呢,我知道好多人都鍾意北上,不過,我自己就無呢個習慣啦,因為對於我嚟講遠之餘仲好唔方便,如果收工個時想去就唔可以即興去做按摩,舟車頓咁唔啱我。所以,我自己就多數去公司或是屋企附近嘅美容中心,而最近呢d天氣真係好需要去水腫通淋巴按摩,而我有一個小小分享,鍾意按摩嘅啱啦!

點解天氣潮濕 個人會攰無力氣?

春天好多時都會聽到人講「春困」,咁其實係指轉季天氣令濕氣加重,天陰陰之下令身體陽氣不足,好易令濕邪侵入身體,令脾臟因濕困而唔能夠正常運作,所以人就會易攰、容易想瞓、精神難以集中,做咩都提唔起勁。無錯~~ 我而家個情況就係咁啦。

 

回南天真係好討厭!天氣潮濕人易攰?我有去水腫通淋巴按摩試做分

 

體內濕氣重的6大徵狀即check

 

容易疲倦

頭重

大便不成形、排便不順暢

小便黃

胃口不佳

口氣大

 

去水腫通淋巴按摩試做分享:做完之後一個字「爽」!

 

講下我嘅疲勞問題,頸梗膊痛唔洗講,就算無咩行路無咩郁動都好,總係覺得下半身好重,尤其係對腳,總係好酸痛。其實我呢個情況就正正係「春困」啦!

日日嘅辛勞積積埋埋,做按摩係幾爽!最近我試咗一間按摩手勢好又舒服,價錢OK嘅美容院,同大家介紹下丫!

 

只係$98就可以有50分鐘嘅全身穴位指壓按摩又或者係30分鐘嘅人手通淋巴護理,CP值好高,唔洗下下轉車北上丫~ (至少我自己係咁覺得)

 

回南天真係好討厭!天氣潮濕人易攰?我有去水腫通淋巴按摩試做分    環境都幾唔錯!

 

按摩師D手勢都幾好,唔會話只係收你$98hea你,我個按摩師按d穴位都好中,尤其係小腿個part,按完真係好爽,成對腳感覺輕咗好多好多,而且肩頭位都鬆返好多,好舒服呀!!

 

$98去水腫、舒緩疲勞、排毒、頸梗膊痛,真係要試! >> https://bit.ly/3GPIE4B

 

 

#試做優惠 # oasis beauty# #保濕facial# #按摩#平價按摩#通淋巴#去水腫# 女士美容女士按摩 #身體按摩 #頸梗膊痛 #肩頸膊痛 #排毒 #Bodymassage

arrow
arrow

    creepyfood 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()