close

開左成個禮拜OT,個樣又殘又周身骨痛,朋友介紹我去佢做開Facial嗰間OASIS BEAUTY試下個皇牌嫩膚‧膠原增生療程,佢話呢個嫩膚‧膠原增生Facial好勁,叫做INLASE1次見效,輪廓即刻緊緻,皮膚會滑溜左,我就即管去試下!

去到OASIS BEAUTY,一眼就見到容祖兒個海報,原來佢係OASIS BEAUTY代言人,再望下個品牌名OASIS BEAUTY好熟,之前好似有見過佢的廣告,不過就未試過佢的Facial。跟住個美容師就同我講解嫩膚‧膠原增生療程用的機叫InLase,係OASIS獨家研發,透過雙極光呢2種光療科技,即係紅外線同軟激光,所發出的能量,配合高效精華,激活骨膠原增生,先可以做到即時輪廓提昇同埋美白嫩膚的效果,擁有BB蘋果肌!

嫩膚‧膠原增生FACIAL美容師用INLASE部機係我塊面度碌下碌下,好舒服;跟住同我做埋面部按摩,讓肌膚吸收精華,佢話咁樣可以促進肌膚血液循環之餘,係可以通到淋巴去埋水腫,即係可以瘦面,仲可以提升肌膚細胞的修復力,令皮膚更健康。講到我最享受的就係美容師會幫我按摩埋肩頸,舒緩我所有的疲勞,同埋再幫我敷多一個深層修護面膜,令皮膚更加滋潤。

親身試完之後,我終於明白我朋友冇介紹錯OASIS BEAUTY呢間野,呢個INLASE 嫩膚‧膠原增生FACIAL做完一次之後真係幾見效,最明顯係塊面光滑左,暗瘡印淡左,輪廓提昇左,同埋毛孔收細左,蘋果肌好飽滿,所以最後都敗家了,希望KEEP住做繼續幫到膠原增生嫩膚皮膚可以更靚,塊面更瘦,輪廓更Sharp!

宜家網上仲可以新客人首次體驗價HK$268試做OASIS BEAUTY呢個INLASE嫩膚‧膠原增生療程,立即登入以下連結登記啦!

http://goo.gl/3H5SVt

arrow
arrow

    creepyfood 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()