close

我要生好多膠原BB呀!Gouri水靈針效果分享

 

「女人唔KEEP好易老」我信㗎!尤其係我呢D中女,真係唔護膚唔得。不過呢半年因為減肥,瘦係有瘦到,但搞到塊面凹咗,V V,但好顯老呢,感覺上無咁飽滿好唔精神,連帶法令紋都好明顯。呢個時候,有咩法子呀!

 

為咗靚!我要打針催B! 係膠原BB!!

 

有咗呢個經歷,真係覺得女人到咗一定嘅年紀唔可以過瘦,而且真係要生B ~ 我係指膠原BB!膠原蛋白對皮膚有幾重要應該唔洗點多講啦,咁所以我就上網SEARCH 下有咩方法啦!唔好同我講飲Collagen Drink,呢個方法係好,不過我係想快d有功效嘅,咁所以醫美就係我唯一出路啦!

 

我要生好多膠原BB呀!Gouri水靈針效果分享 

 

醫美儀器我都試過,功效係ok,不過就需要耐少少時間先有效果,唔太啱急住「生B」嘅我。同相熟美容師講開,佢話自己公司最近返咗隻針劑,個名幾得意叫Gouri水靈針。呢隻針同以前個D 粉末針劑好唔同,係液態膠原埋線針,1次treatment就可以持續刺激膠原蛋白形成,效果可以keep到6至12個月,再睇埋其他客嘅效果圖,我心動了!

 

Gouri水靈針其實係d?

 

Google咗一d Gouri水靈針嘅資料,想再生多d膠原蛋白嘅大家都可以一齊了解下丫~

 

Gouri水靈針是全球首款全液態PCL(聚己內酯)膠原針,採用全球獨有專利CESABP技術。可以使完全水狀的PCL自然地延展至全臉,形成3D Matrix,從而幫助刺激天然皮膚膠原蛋白再生,起到抗衰老的作用。由於不使用微粒形態聚合物,GOURI水靈針能夠在不使用微粒形態聚合物的情況下促進皮膚持續自然地合成膠原蛋白,增加皮膚彈性,使皮膚變得自然豐盈、緊緻提升。

 

作為第一次打呢類針劑嘅我會擔心,Gouri水靈針會唔會永久留喺身體?美容師就叫我唔洗擔心,因為Gouri水靈針嘅PCL(聚己內酯)成分係一種可生物降解的高分子物料,具有高度的生物相容性和安全性,會隨時間經由身體代謝排走。

點解液態針比末膠原針劑優勝?

 

既然Gouri水靈針係第一款使用液態而不含任何顆粒嘅PCL膠原蛋白增生劑,咁佢有咩優點先?美容師就話因為佢係液態,成分更均勻延展到整個臉所以唔會有顆粒,亦減少咗同微粒相關嘅風險,例如起結塊。當Gouri水靈針成分進入皮膚之後,就可以漸進咁促進皮膚第一型膠原蛋白增生,自生膠原嘅質感柔軟自然,摸上去亦唔會好假好「膠」。

 

獻出我嘅第一次Gouri水靈針效果分享

 

講咁多,就比大家睇下我效果先:

 

 

自己做Gouri水靈針效果都成個月,最明顯係法令紋脤卜卜返,而且皮膚都好似細緻咗,我真係好滿意呢個效果呀!

 

有興趣Gouri水靈針,去呢度睇睇,我就係呢度做,醫生都好細心講解令我成個過程都好放心。  >>>  https://oasis-group.com.hk/service-categories/medical

 

 

#Gouri水靈針 #Gouri水靈針效果 #膠原蛋白

arrow
arrow

    creepyfood 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()