close

熱愛Outdoor ~ 曬傷咗點算好?

 

未到5月天氣已經開始熱,睇嚟好快又可以玩水啦!開心! 不過,每年最重要嘅課題又嚟啦,呢個煩惱就係「曬傷咗點算好?」10個玩水嘅朋友,10個朋友都話無理,曬傷都好都係要玩水~~~~ 但係,我唔想咁喎,皮膚傷咗可以補救,但一曬出斑就煩啦!

 

 

熱愛玩水但又怕有斑,煩呀……

 

玩水嘅人話就話可以用防曬,不過,揀防曬都係幾煩,因為要保護海洋,所以只可以揀返d「海洋友善」嘅產品,所以往往人地話點work 點好用嘅防曬都無我份~ 雖然會著長袖衫,但唔通塊面要用「面堅尼」咩~~~~ 咁搞笑,唔得LAW! 所以,每年夏天,我塊面都係又紅又乾,最慘就係有斑。

 

咁曬傷咗之後,我會點補救呢?有2方面可以share 比大家參考:

 

1.皮膚乾燥脫皮點改善?

 

熱愛Outdoor ~ 曬傷咗點算好?

 

冷卻曬後肌膚我會用化妝水甚至係清水濕敷曬傷嘅肌膚,直到肌膚回復正常溫度。然後,再塗上含蘆薈、小黃瓜、洋甘菊等天然成分凝膠狀產品,減緩發炎不適。等肌膚穩定之後,就要幫肌膚保濕,臉部可以敷用鎮靜、舒緩功效面膜或凍膜,幫助肌膚補足流失之水分,最重要係喺呢個時候唔好用美白面膜,否則增加皮膚負擔。

 

以上步驟建議重複23日,令肌膚得到充分修護。當皮膚已經唔熱、唔紅、亦都唔再脫皮,咁就可以開始比較溫和嘅保養,以挽救曬黑、色斑嘅膚況

 

熱愛Outdoor ~ 曬傷咗點算好?

 

2.皮膚有斑點算好?

 

擊退色班,我覺得最WORK一定係picolaser皮秒去斑,市面嘅皮秒激光儀有好多,其中最多人用嘅係pico4genius,佢最特別之處就係去斑同時唔會乾,特別適合曬後缺水嘅皮膚,唔洗擔心會出現「傳統去斑一定會乾」嘅情況。

 

簡單d講下pico4genius~佢係應用咗「亞洲特定」雙脈衝雙波長技術,配合15mm全球最大光斑聚焦以及最高分段鐳射能量,可以針對唔同大小色斑,用最快速度直接擊碎深層色素,同時刺激膠原增生改善膚質,令肌膚變得白嫩。

 

最特別之處係佢用埋冷凍無針導入,電泳技術可以導入合適皮膚需要嘅保濕/.去紋/美白/修護/精華,即時冰鎮色斑,阻擋潛在色素分泌,由內至外改善膚質。而且仲唔會出現傳統去斑一定出現嘅乾燥、脫皮情況,療程後嘅肌膚即時水白嫩透。

 

熱愛Outdoor ~ 曬傷咗點算好?

 

自從有咗pico4genius之後,每當唔小心曬黑、曬出色,我都有終極大法去對抗啦!!

 

pico4genius去呢度睇 >>>  https://bit.ly/3QtpQKH

 

 

#皮秒激光 # pico4genius #picolaser #pico #去斑 #美白

arrow
arrow
    全站熱搜

    creepyfood 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()