close

色斑不去,美白無期!

 

去斑、美白係好多人一生護膚課題。不過,又有幾多人會天生麗質,完全零斑?面上一點一點嘅色斑真係好礙眼,只要「色斑不去,美白無期!」想肌膚白晢就一定要做好美白去斑工程!

 

色斑不去,美白無期!

 

美白去斑仲停留喺護膚品?

 

以前細個想美白去斑,就只係會諗到用美白精華,不過去斑嘅效果就唔係好明顯,美白功效亦都好一般。後嚟接觸咗醫美之後,就開始試激光去斑,當時試完第一次之後,就覺得我嘅扮靚生涯入面唔可以無咗激光去斑呀! 而家picolaser皮秒去斑係最新激光科技,當中我自己對pico4genius最情有獨鐘,點解?等我慢慢話比大家知~

 

Pico4genius美白去斑最有感!

 

色斑不去,美白無期!

 

最新嘅Pico4genius用能量最快速嘅皮秒picolaser技術,內置最適合亞洲人嘅2段式雙脈衝皮秒破斑術,可以好有效咁針對唔同大小色斑,用最快速度無痛直接擊碎深層色素,同時誘發膠原增生改善膚質。就算係比較難對付嘅黃褐斑、老人斑、貝克氏母斑、曬斑、咖啡牛奶斑、太田痣、雀斑等都好有效。

 

而且,Pico4genius利用高能量光聲效應將光能轉換成波頻,以分段式進入肌膚產生空泡化效應,可以直接震碎表面及深層的色素粒子,愈高嘅分段高能量能激發更多膠原及彈力蛋白增生,去斑同時可以嫩膚,改善毛孔粗大、皺紋、暗瘡疤痕等肌膚問題

 

色斑不去,美白無期!

 

唔單止咁,Pico4genius仲要係無傳統Laser會乾嘅情況,點解呢??因為喺做treatment期間,美容師會根據皮膚需要去導入返精華,分別有:保濕、.去紋、美白、修護(41)營養好快速咁導入肌底,去斑之餘又有修護作用。我自己就配合美白精華,打完斑之後我覺皮膚白淨均勻咗好多。

 

Pico4genius treament期間唔會唔舒服,只係刺刺地、又暖暖地,而且佢嘅埋冰鎮皮膚效果真係好正,可以即時Cool down皮膚,美容師仲話可以抑制色斑,令皮膚更白嫩。Pico4genius效果我真係好滿意呀,只要仲有斑,我都會Keep 住做呀!

 

有興趣試Pico4genius可以去呢度丫 >>>https://bit.ly/3QtpQKH

 

#皮秒 #皮秒激光 # pico4genius #pico #picolaser #美白去斑

arrow
arrow

    creepyfood 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()